Ben de on gün önce yakalandım covide ,18 haftalık hamileyim. İnsanın aklı hiç rahat etmiyor bebeğim nasıl iyi mi . Bir süreden sonra şok halsiz oluyorsunuz hastanede serum bağlamaları iyi olır . Beni keşke alsalardı hastaneye ama almadılar . Eğer yatış veriyorlarsa gidin .çok geçmiş olsun, kısa sürede atlatın inş 💐