GizMeh Kızlar ikili tarama randevum var 2 hafta sonra. Aç ya da tok diye bir şey var mı doktor bir şey söylemedi
alininannesiii GizMeh ediyor ben kahvaltı etmeden gitmiştim doktor asistanı açmısınız tokmu diye sordu bende kahvaltı etmemiştim karnınızı doyurun öyle gelin dedi bana bende hastane kantininde atıştırıp girmiştim mutlaka yemek yiyip git