Sedda Benim hala gobegim cikmadi ama bebesin hareketlerini hissediyorum.. benmde arada adet sancsii gibi oluyo. Ama iyiyiiz cok sukur 💕
DuyguSerkan Aras benım de var ve bas ağrım cok yogunnn carpntmda oluyor kan ilacımı içmedigimden heralde
Aras DuyguSerkan 3. Ayımdan beri her gün her gün baş ağrısı bende de var canım ama bir gün bile ağrı kesici almadım bebeğim için katlandım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş ☺️🙏🏻
Mukaddes1 Benimde akintim cok bide gogus uclarim çok agiriyor iç çamaşırı degistirince değiyor için gidiyor acaba ne zmn kadar agrisi durur
Aras Mukaddes1 o bende de oluyor canım ya dokunamıyorum bile o derece yani normalde 75 beden sütyen giyen ben annemin bedeni 90 beden sütyen aldım değmesin geniş olsun diye ama yine aynı😂😂😂😂 badem yağı ve bebek yağı kullanıyorum dönüşümlü
Mukaddes1 Aras bende sütyen bıraktım yarım atlet kullanıyorum onlar yumuşaktır bende 75 ti suan 90 olmuş hiç gogsumu bu kadar büyük gormemistim
1prensesannesi Aras 19+1 deyim benim de oluyor sancı bel agrisi hamile kaldıgımdan beri var hiç gitmiyor😒 hareketlerini 15+3te hissettim kızçemin tabi ikinci hamileligim olduğu için 🤗
Aras 1prensesannesi maşallahh sağlıkla al kucağına prensesi inş🙏🏻☺️ Hamilelik çok zor bi o kadarda muhteşem bir duygu sağlıklı olsunlarda bebişler için dayanmak zorundayız 👸
Aras Mukaddes1 aynen Canım 😂😂 benden çok eşime tuhaf geliyor bunlara ne olmuş diyor 😂 normalde küçücük göğüslü ben
Mukaddes1 Cinsiyeti öğrenen var mi ben çarşamba gidecem hastaneye çok merak ediyorum kim bana bakıyor kizdir dior bebeğim bende erkek hissediyorum bakalım
Aras Mukaddes1 14 haftalıkken %70 kıza benziyor dedi yarın kontrolüm var bakalım artık sağlıklı olsunda kız erkek farketmez benim ilk çocuk ve tatlı hiç çekmiyor canım hep ekşi ve tuzlu 🍋 🍋🤭😍
Mukaddes1 Aras ben kizkende tatli sevmiyorudm şimdi hiç sevmiyorum bakamıyorum bile eski çok seviyorum bende merak ediyorum benimde ilk çocuk ilk torun merak ediyoruz bakalım hayırlısı çarşamba günü artık ogrenecem insalah