Bende 22.haftamdayım. 19 haftadan bu yana gaz şikayeti bazı günler vajinamda baskı özellikle idrar yaparken yaşıyorum. Rahim büyüdüğü içinmiş diyorlar. Bu haftalarda plesentamın aşşada olduğunu öğrendim hareket etmeye korkarak geçiyorum hamileliğimi :( yukarı çıkma şansı varmış dedi dokdor dua ediyorum.