Celiklibusee Canım anneler karnım iki kat halinde zaten yapım böyleydi benim bir türlü tek parça halinde durmuyor😂 20.haftadayım bu arada. Ayrıca katlandıkça da göbek deliğim ağrıyor yani bir şey batıyor gibi oluyor. Bu durumu yaşayan var mı😊
kedidirokedi Celiklibusee 35. Haftaya giricem son 2 haftadır başladı çok ağrıyor doktorum normal dedi ama sizinki erken olmuş onu bilemiyorum
Seherucr Celiklibusee benimde göbek deliğim agriyodu dokununca sağa sola dönünce falan acıyodu göbek fıtığı çıkmıştı . Onun için sordum . Inşallah geçer rahatlarsınız😊
Saripapatyam1 Benm karnımda hep bekarlıktan beri iki kattır😂 göbek deligimde ara ara sızlama oluyor ama ben karın katlanmasıyla alakası yoktur diye düşünüyorum bebek büyüdükçe yukarı doğru çıkıyor gerilmeden dolayıdır diye düşündüm🤷🏻♀️
Celiklibusee Saripapatyam1 ay sizi buldum ya ne mutluyum😂 gerçekten bebek büyüdükçe düzeliyor mu çünkü böyle çok ilginç görünüyor göbeğim😂
Saripapatyam1 Celiklibusee düzeliyor tabii🥰 benm 2. Hamileliğim daha erken büyüdü göbeğim hamile taytı giyince o karnı tamamen sardığı için iki kat olduğu çok belli olmuyor 😂
Celiklibusee Saripapatyam1 teşekkür ederim ya ne kadar mutlu oldum anlatamam🥰💐😂ciddi ciddi endişeleniyordum çünkü 😂 dediğiniz de mantıklı bu ara öyle idare ederim artık🙃
Celiklibusee Seherucr aa evet bi danışayım atlamayalım haklısınız çok teşekkürler💐peki ne yaptınız fıtık çıkınca acaba🙃geçmiş olsun bu arada🙃
Saripapatyam1 Celiklibusee Rica ederim ne demek🥰 Ama doktor kontrolünde doktoruna sormakta fayda var gene de
Seherucr Celiklibusee sagolun 😊 valla batıl inanç gibi gelebilir belki ama eşimin teyzesi bel bağlama diye bişey yaptı bi ipi dugumleyerek okudu belime bağladı ciddi anlamda ertesi gün geçti 😂🤷♀️ çünkü genel cerrahiye gitmiştim geçer mi diye sordugumda geçmez karnın büyüdükçe büyür doğumdan sonra kendiliğinden geçebilir demişti 🙄
Seherucr Celiklibusee rica ederim insallah kendiliğinden geçer gider rahatlarsınız çok geçmiş olsun 🌸