zumre28 Bugün detaylı ultrasona girdim 20. Haftamdayım. Bebeğim için kalbinde ufak delik var dedi doktor, hamilelik sonuna kadar veya doğumdan sonra düzelir dedi ama annelik duygusu sanırım yine de üzülüyorum😢 aynı durumu yaşayan var mı acaba
Minikturtageliyor zumre28 bizdede parlaklık göründü 18. Haftada 20. Haftada detaylıya girdim parlaklık duruyordu. 24. Haftada doktorum geçtiğini söyledi. Çoğu gebelikte görünen bir şey inşallah kapanır sizin bebeğinizinde