Pazartesiye kadar gelir belki bende gün aldıktan sonra kendisi gelmişti kızımın ama zaten yavaş yavaş veriyolar Allah kolaylığını verir ama heyrcan yapıp sakın yorgun gitmeyin doğuma uyuyun bol bol yürüyüş yapın sancılardan çok yorgunluk insanı bitiriyo