gel_artik_bebegim canım klomen etkiliymiş ama bazı doktorlar önermiyor ben her ay bi doktor değiştirir oldum artık biri letrozol vermişti femaranın yan ürünüymüş diğeri klomen bi başka doktora tedavilerimi anlattım ben klomeni asla kimseye vermiyorum artık hem kist yapma ihtimali çok yüksek hemde rahmi inceltiyo yumurta büyütecem derken sağlığından olma dedi sende kafana göre onu kullanma bence ya da başka bi doktora git ona bi danış ben bu ay menopur diye iğne kullandım 1 yumurtam oluşmuş sadece normal de 3 4 olurdu hep şansıma 1 tane var aşılama olacak yarın inşallah o da tutar