Nur-98 Yeni doğum evinde kontrole giden veya doğum yapan varmı arkadaşlar hangi doktora gittiniz memnun kaldınızmı hangi doktor iyi tavsiye edersiniz hangisine gitmemeliyiz ?? Özelemi gidilme li ? Devletemi?****
Linaasel Nur-98 eskisinde doğum yaptm aynı doktorlar yeni hastanede doktorlardan memnundum özellikle Sinan Bülent ve bora beyden
Linaasel Nur-98 normal için kesinlikle özel doğum sezeryan devlet normal doğumu çok zorluklar içinde yaptım bütün herkes normal doğumları dan şikayetçi sezeryan güzel krkmayn
Nur-98 Linaasel sezeryan istiyorum ama devlet normal doğum yaptırmaya çalışıyo okadar acı çekiyosun en son raddede sezeryan alıyolarya o yüzden doğumda özele gitmeyi düşünüyorum ama muayneler için devlete gitmek istiyorum maddi olarak sıkışmamak için ?? 😌