Nurtrky Fatmasuyenal bnde yaptırdım ikiside iyi çıktı ama doktorum yapalım dursun dedi. Kesinlikle yapılmalı hele ikilisi karşı olan yaptrmayanlar cidden tuhaf
Skrye03 Ben yaptirdim ikili tarama temizdi ama doktorum herseyden emin olmak istiyorum dedi dörtlü de yaptirdim şükür temiz çikti