Benim sürekli idrarda cıkıyor dün yaptırdım 11 çıktı gene saşe veriyorlar geciyo sonra tekrarlıyor bende anlamadım gidicem tekrar bakalım ne dicek bunu. Bebeğe bi zararı olmaz dedi öncekinde ama tekrarlaması canımı sıkıyor daha 11 haftalığım idrar kültürü felan temiz kanda temız çok şükür ama böyle oluyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️