26062018 Merhaba güzel anne ve anne adayları 39+6dan selamlar bizde ses YÖK Doğum için önerilerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim 🤗🤗🤗
HicranKzn 26062018 Bitanesi mrvdrmz Kızlar doktorunuz gün verdi mi normal doğum için şu zaman da olur diye
Belinayinannesi19 26062018 bende 39+5 ağrılarım var ama gelen yok hurma yiyorum yürüyorum sürekli ama gelmiyor bide merdiven inip çıkın diyorlar
26062018 HicranKzn yok vermedi benimki 1 hafta daha bekleyebiliriz Dedi herşey yolunda giderse dedi ama önerisi olan yokmu ya ne yapaniliriz 🤗
HicranKzn 26062018 benim yarın 37 olacak 12 temmuz en fazla dedi ama hala kanala inmedi. Yarın bakacak ona göre konuşacakmış