Meliissa__ Kızlar 2.gebeliğini yaşayanlar İlk doğumumda lavman yapıldı ama yok böyle acı yapılması gerekli mi birde çiş varmı diye boru saldı çişimi iyice çıkarmam için her Doğum türünde yapılıyor mu ya bunların acısı çok kötü
17ekiiimmmm Meliissa__ benim doğum anında yarım saatte bir açıklığıma bakmaları dışında canımı acıtan bişey olmadı ki canım çok tatlıdır acı hissim çoktur. Lavman bana da yapıldı ama canım acımadı ya siz kendinizi çok sıktınız o esnada yada bilmediğiniz bi hemoroid sorunu mu var acaba
Busraonen Meliissa__ 20 gün önce doğum yaptım lavman yapmadılar ama doğum başlamasına yakın çok idrarım olduğunu söyleyip boru taktılar ama sancılarımdan umrumda değildi hissetmedim düşünmedim bile
Egemenim64 Meliissa__ Lavman yapıldı 2 kez açıklık kontrol edildi zaten 2 saat içinde doğmum gerçekleşti benim hızlı oldu lavman da hiç acımadı
Meliissa__ Siibeell benim çok canım yandı ebe kadın yaptı hoplattı resmen sadece o esnada bağırdım o derece
Meliissa__ 17ekiiimmmm bilmiyorum ki valla sancı ile gittim hemen beni çatala çıkarttı lavman ve çiş işin eliyle kontrol etti sonra boru gibi bişey saldı önden arkadan bu doğumumda bakıcaz bakalım gene aşırsa bende sıkıntı var