Prlkelif bende de oldu hala da var ve doktorum acilen cildiyeye gitmen lazım dedi iki adet merhem verdi dün sürdüm şükürler olsun söndü kurudu ama kaşıntı hala devam ediyor kaşıntı için de hap verdi ama doktorum kullanmasan daha iyi dediği için almadım ve cildiyeci ellerim yara olduğu için egzama eldiveni aldırdı penyeden onun üstüne beybi eldiven takıp iş yapıyorum