idiloska Melike-Alya ya alıyorum ama geceliği mavi yerine pembe yolladılar o geri gidecek mesela, ben de büyük şeyleri görerek almalıyım, şifonyeri internetten alamam, hayırlısı ile bitseydi
Melike-Alya idiloska bende bazen internetten alıyorum Farklı yolluyolar sinir oluyorum iletişime geçiyosun gönülleri ne zman olursa o zman cvp veriyolar bi kurtuldaydık hayırlısıyla şu karantina muhabbetlerinden
Ebru92 Melike-Alya 34+2 deyim arada böyle adet sancısı gibi giriyor bi süre sonra geçiyor bakalım nolacak bu işin sonu😌
Krizantem_ Melike-Alya Benim yalancı sancılarım başladı 33. Haftamda suan 35+1 im ama birkaç gündür daha rahatım sancı konusunda. Bacaklarım ve ayaklarım çok ağrıyor ödem yok ama ağrim cok suan en belirgin sikayetim bu. Artık zaman çabuk geçsin de bebeğim gelsin diye bekliyorum 😄🤲
Melike-Alya Krizantem_ Sabredelim bakalım bişey kalmadı pişman olmayacağımız ağrılar olduğu için insan şikayet bile edemiyorum 🥰 inşallah sağ salim kucağına alırsın canım🥰💐
Can-Sel Melike-Alya bugün 35+1 olduk. Geceleri ayak yanması ve bazı günler aşırı halsizlik bazı günler aşırı enerji dolu oluyorum :) yalancı kasılmalar da oluyor ama rahatsız etmiyor beni. Ama bana da günler yavaşlamış gibi geliyor hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🙏🏼
Melike-Alya Can-Sel şuana kadar hiç yalancı kasılmalarım olmadı bende 34 teyim erken belkide olması için . Rabbim sağ salim kucağımza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️🥰🥰
Aylayslky Melike-Alya hazirliklar tamam gibi 33 haftalık uykusuzluk mide yanması bide son 3 4 gündür sabaha karşı adet sancısı gibi bi sancı geliyor 2 3 dakika sonra geçiyor anlamadım
eslemeslem Melike-Alya biz 32 +1 olduk hazırlıklarımız henüz bitmedi çünkü daha bu hafta hazırlığa başladım 😊kargoların gelmesini bekliyoruz henüz çatlağımız yok ama taşikardim çok nabızım 120 lere çıkıyor o yüzden çok yorgun hissediyorum
Melike-Alya eslemeslem çok geçmiş olsun canım💐 iyice ağırlaşmadan eksiklerini faln tamamla inanki sonradan çok zor oluyor
Merve50 Melike-Alya herşeyi yıkadım ütüledim fakat daha çantayı hazırlamadım tek o kaldı 😂 34+3 olduk valla azıcık ayakta fazla durayım hemen tansiyonum düşüyor yada azıcık iş yapayım gece belimin ağrısından uyuyamıyorum🤦🏻♀️ Çok heyecanlı ve korku içinde beklemekteyim ilk gebeliğim bakalım nasıl olacak 🙈
Burcinsrdgn Melike-Alya ben hiç belirti yaşamadım aksine bütün evi temizledim evde takıldım 😀 öksürük ağrı ateş hiç birşey olmadı maşallah geçti bitti kan sulandırıcı iğneler yanıma kar onlara devam
Cigdem_kayagil Leylaalin aynı şeyler Bende de var vajinada cok agrı oluyo baskıdan heralde geceleri uyuyamıyorum dönüp duruyorum 33 +1 günlügüz
Gul2528 Leylaalin şu sıralar o ağrı bendede var özellikle bebek hareket edince birde yürüyünce oluyor