Bizimde bugün 34 hafta oldu. Aşıro kaşınıyor karnım veok kasılıyor nefesim kesiliyor gibi. Saglıkla gelsin kuzum cok heycanlıyım hiç karnımda kalsın demiyorum yani kucagımda olsun istiyorum artık günler geçmiyor 😂 biraz iri dedi doktorumuz sezeryan olma ihtimalim cok yüksek bakalım bi hafta sonra randevumuz var neler dicek.