Melike-Alya 32.haftadayım. Henüz bir şikayetim yok çok şükür rahat geçiyor. Kızım annesini yormuyor 🧚♀️ Bir yandan heyecanla bekliyorum. Bir yandan da karnımda olmasına o kadar alışmışım ki hareketlerini hissetmeye falan doğacak diye üzülüyorum, sanki sonrasında eksiklik hissedecekmişim gibi 😆😆