22+6′yım yolun yarısını geçtim fakat önümde ki günler geçmiyor gibi geliyor.. bir an önce evladıma kavuşmak istiyorum. Ondan başka kimsem yokmuş gibi hissediyorum annelik duyguları işte ❤️ Aslında az kaldı ağustos ortası gözüküyor doğum ama yine de geçmiyo gibi geliyo günler ya