Gamiiiii Yaa Kızlar 2gündür ağrıyor. Dün tekme yedim bi tane acaba bebek mi ittiriyor anlamadım . Sanki biri kaburgamı ayırmaya çalışıyor. Vardı bu şikayeti olan.salı günü randevum var.
hiranurun_annesi Gamiiiii ben oyleyim ya 2 haftadır gercekten aglayacak duruma geliyorum bazen ozellikle uyku sırasında cok zorluyo
Seyhasya Normal bu durumlar sağ kaburgamin altı öyleydi benimde sonra sol sırtıma geçti 38+2yim.su an sol sırt kısımda.su an