aysessozer benim de başıma geldi ilkinde içerde kanama alanı vardı 1 kez peçeteye kahve leke geldi dinlendim ilaç aldım 1 hafta sonra tamamen bitmişti, 2 hafta sonra yoğun bir kanama geçirdim ama şükür bebeğim iyiydi şimdi iğne kullanıyorum hapla beraber içerde ufak bir kanama alanı var dedi doktorum ya vücut emer ya da leke şeklinde dışarı atar dedi şu an kahve leke şeklinde atıyor sanırım