Ftm_08_61 32 haftalık hamileyim göbeğimde sinek ısırığı gibi şişlik var birkaçtane ve kaşınma var normalmi acaba çok kaşınıyor dünden beri iki üçtane çıktı
kub_kub Ftm_08_61 bence doktoruna sor ya dermatoloğa falan git bence normaldir bı kadar pinpirikli olmayın boşa takıntı etmeyin