Merveonur26 Kızlar 3-4 gündür sol tarafımda karnımda kasıklarımda batma var. Oluyor mu sizde de ? 16+4 deyim bu arada
ssssxsss Merveonur26 eger dayanilamayacak gibi bir agri degilse buyuk ihtimalle bebeginiz olabilir bende ayni haftadayim ve birkac gundur ayni seyi yasiyorum sanirim karnimizda cikmaya basliyor artik ☺️ bebeginizin hareketlerini hissetmeye basladiniz mi?
Merveonur26 ssssxsss dayanılmayacak gibi değil canım. Minik batıyo birden. Göbeğim direk çıktı zaten 3 ay biter bitmez ☺️ Ama daha hiç hissetmedim hareketlerini
ssssxsss Merveonur26 ya MashaAllah yakinda hissedersiniz😍 buyuk ihtimalle bebeginiz pozisyon degistiriyordur sirtini veya kafasini yasladiginds öyle oluyor bildigim kadariyla💕