Umudumbitmedi Bugün 13+1 🤗3 gün önce öğrendik cinsiyeti,hiç saklamadı bebişim hatta alın bakın der gibi bacaklarını ayırıverdi hemen,öyle olunca da %100 doğrulukla öğrenmiş olduk.Benim için hayat normale döndü sadece biraz yorulunca belim ağrıyor ama her şey yolunda Allaha şükür 🙏🥰