1hmsranne Merhaba arkadaşlar. Samsunda normal doğumu destekleyen iyi doktorlar var mı? Siz hangi hastanede doğum yaptınız memnun kalıp kalmadıklarınızı paylaşır mısınız?
mrsbiyolog 1hmsranne normal doğumu destekleyen çok az doktor kaldı malesef geneli sezeryan yanlısı. Ben Livde Seher Sarıya gidiyorum şartlar uygun olduğu zaman direk normal öneriyor zaten. Başka iyi bildiğim bir doktor daha var ama o sezeryancı Büyük Anadoluda Gökhan Öcal.
bebisini-bekliyor 1hmsranne medicana bulent sürücüye gidiyorum ablam 2 dogumu da onda normal yapmıştı epudral taktırarak
Mmerviko Liman hastanesi aladdin balcı tamamen normal doğum endeksli canım benim kemiksel sorunum yüzünden sezeryan dediğinde hemşireler bile zor inandı aladdin bey kolay kolay sezeryan yapmaz eminmisin böyle dediğine diye 😁
Merw Kızlar limandaki Nur Öztürk hakkında bilgisi olan var mı?? Seher Sarı yı ben de duydum gidenler tecrübelerini paylaşabilir mi? İkisi arasındayım. Alaaddin Balcıyı ben de ilk defa duydum o nasıldır acaba
Mmerviko Merw Alaaddin balcı liman hastanesinin kurucularından işindede iyi bence Babacan yaklaşıyor bence en büyük problemi kilo takıntısı ☺️
ipekkara_52 26 haftalık hamileyim, Livde Seher Sarıya gidiyorum ben gayet memnunum, diğer bahsedilen doktorların adına duymadım.
1hmsranne Cevap veren herkese tesekkür ederim kızlar. Hepimiz hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri 🥰❤️