buiyimi Gizemkerem batikon kullanıyor musunuz acaba. Bana doktor birşey vermemişti bende bilmiyordum kullanmadım ve çok geç iyileşti. Batikon kurutuyormus galiba.
Gizemkerem buiyimi bana merhem vermişti 2 günden beri kullanıyorum batikon keske basindan beri kullansaymisim su an kuruyor yavaş yavaş
Gizemkerem Eylulunannesi-2 her ikisinde de direk kalkan var veya sürekli agri çeken kendini çok iyiye odaklama sonra hayal kırıklığı olmasın benim gibi
Gizemkerem AnnelikHayali 2 gün oldu başladım batikona keske en başından beri başlasaydım şimdiye iyi olurdum belki de 🤦♀️ ılık su ile duş alıyorum ve sürekli yıkayıp Fin ile kirutuyorum.dugum olan bir dikisim var aşırı ağrıyor
mamy_54 Gizemkerem oturamiyorum ve oturmadığm haldede ağrı var üstelik 6 gündür batikon kullaniyorum lavoba dan sonra sıcak duş alıyorum geçmedi hala
Mrveeoky Gizemkerem batikonu gazlı beze yada pamuk gibi herhangi temiz bi beze dok canim dikisinin üzerine tampon yaparak uygula sık yap ama lavabodan sonra da temiz ve kuru tut her lavabo sonrası uygula gecer
Gizemkerem Mrveeoky öyle yapıyorum keske basindan beri yapsaydım 2 gün oldu yapmaya başlayalı tecrübe oldu bana
Gizemkerem mamy_54 batikon bende işe yaramaya başladı canim sabır et bugün çok şükür dikislerim dökülmeye başladı sen dogum yapalı kac gün oldu ?
mamy_54 Gizemkerem canım 8 gün oldu bugün senin ne kadr oldu birde dikişlerin döküldüğünü farkediyormusun çok bellimi dikis olduğu ben farkedemem diye korkuyorum
NeeSalman Gizemkerem canım bir doktora gözükmedin mi hiç . Belki dikişlerin gergin dikilmiştir. Bir tanıdığımızın böyle oldu ve tekrar ameliyat oldu.
Gizemkerem NeeSalman doktorumla sürekli irtibat halindeyim bir sıkıntı yok dedi bugün çok şükür dikislerim düşmeye başladı canim
Gizemkerem mamy_54 canim benim 3 hafta olacak. Dun peçeteye düştü çoğu ama seninki nasil olur bilmiyorum farkedersin ama kesin