Mommy2b Gizemkerem birkaç haftaya geçer canım 40ına kadar baya rahatlıyosun. Temiz ve kuru tut pansumanını yap dikişin olmadığı tarafa doğru oturup uzan geçecek korkma 🌸
Busraonen Gizemkerem mutlaka dene ama hemoroid dikişlerden daha da çok acıtıyor acısı azaldıkça anlayacaksın zaten ben emzirmekten bile vazgeçme aşamasına gelmiştim mama verin diye ağlıcaktım nerdeyse ama her fırsatta zeytinyağı sürüp hafif bastırdım hemoroidi İnan bana bir hafta sonra çok rahatlıcak inşallah
Gizemkerem Busraonen inanki ben bebege mama vermeyelim diyen ben simdi mama verin diyorum ne hallere düştüm herkese kızıyorum normal doğum diyen herkese hemde 😔
mamy_54 Gizemkerem normal doğum gerçekten zor keşke sezeryan olsaydi en azından karnımz acirdi da oturup çocuğumuzu emzirebilirdik
35rabia Gizemkerem Öyle şey olurmu canim tabikide geçecek 🌼 sadece biraz sabır sen dene ve göreceksin geçmeseydi benim geçmezdi acısından ağladığım günleri biliyorum düşün yani oturamiyordum emziremiyordum bebeğim sarılık oldu ememediği için neler neler yaşadık lohusa psikolojisi herkeste var ben şu an 2.ogluma doğum yaptım tam 1 aylik oldu bu doğumumumda hiç Birtane dikişim olmadı ❤ Ama o psikoloji her lohusada var bende de iki çocuğa yetebilme psikolojisi var annelik çok zor cokkk…..
Gizemkerem 35rabia valla aynı şeyleri yaşamışız canim inan bana benimde bebegim sarılık oldu sut sagdim oturamıyorum diye ağladım hala oylr ağlıyorum neler çekiyorum neler ne zormuş gerçekten ya , enerjim tükenmiş durumda bir an önce atlatırım inşallah valla annelik zor 😔
NilGrl Busraonen hemoreid olduğumu nasıl anlarım? Ya bende şöyle sıkıntı oldu sizde var mı sanki büyük tuvaletimi tutamıyorum. Hemen gitmem lazım. O dikişlerim varken kasıyor muyum acaba diye düşünüyorum. Çok korkuyorum. Hatta bir kere tutamadım desem yeridir. 😞 sizde oldu mu ?
Busraonen NilGrl elinle makatını kontrol et balon gibi birşeyler varsa hemoroid olmuş demektir, evet tuvalet kontrol edememe hissi olur ama o kadar okunmadan acıdan sonra o his normal , kendini çok zorlamadan yapabilirsin ama birşey olmuyor Allah’ın izniyle
NilGrl Gizemkerem Allah Allahh benimde ilk 10 gğn aşırı sıkıntıydı. Sezeryan olsam daha iyi demiştim. Anlamadım sütümde gelmedi. Normal doğum yaptım ama sezeryandan farkı yok gibi bir karnımda dikiş yok. Büyük tuvalet sıkkntısı yaşadınız mı? Sanki ben tutamıcak gibi hissediyorum. Tuvalete zor yetişiyorum. Bebeğimi emzirsem bile hemen bırakıyorum. 😞
Gizemkerem NilGrl büyük tuvalet sıkıntısı yaşamadım doktor surup gibi birsey verdi kabızlık yapmiyor İshal ediyor zorluk çekmiyorum o yüzden. Valla bende sezeryan olsam daha iyi diyorum hep
mamy_54 Gizemkerem aynı durumdayım canım bende dikişlerim çok acıyor büyük abdestimi piskolajik olarak yapmak istemiyorum tutuyorum inşallah biran önce hepimiz iyileşiriz çok zor bı durum çocuğumu kucağıma alamiyorum zor emziriyorum sevemiyorum insanı çok üzüyor
Gizemkerem mamy_54 vallahi bende 20 dakika emzriyorum ama neler çekiyorum hep ayaktayım oturamıyorum sen kaç gün oldu dogum yapalı? Kac dikisin var
Gizemkerem mamy_54 bende annemlere kızıyorum hep sizin yüzünüzden diye ee diyorlar sen sezeryan olsaydın da görseydin gününü diyorlar bende he he diyorum 2.cocuk düşünmüyorum su an o psikolojideyim
Ismailemine Gizemkerem canım O senin elinde Ben de normal doğum yaptım ve 9 tane dikişim vardı Her lavaboya gittiğimde canlı sıcak su ile yakıyordum günde 3 defa falan tantorot yapiyirdum melhem sürüyordum bile hep oturmakla do iyileşmiyor Ben hep ayağa kalkıp Hani Yürüyorum ben zaten her yıkandığın zaman dikişlerin o zaman iyileşiyor benimki yani bir iki haftadır falan bitti
Gizemkerem Ismailemine canim oturamıyorum ki zaten hep ayaktayım keske oturabilsem bende merhem felan sürüyorum dun batikon aldim başladım ama sıcak su ile temizlemeyi yeni duydum dun başladım ona birde duş alamıyorum sanki daha kötü oluyorum gibi geliyor sıcak su sızlatıyor gibi geliyor 😔 bir de benim en son dikisimde şişlik vardı şimdi indi az kaldı oradaki düğüm batıyor ve açıyor 😔
Gizem___ Gizemkerem arvelesi emzirenler kullanabiliyor mu bir zararı olmasın.Bana sadece minoset ve parol kullanabilirsin demişlerdi.
Meu-19 Gizemkerem kesinlikle yapmalisin doktotum baana her gun yaptirdi cok şükür hic sorun yaşamadım