ZeynAnk fatmaklncc 23+2′de gittim ben de en son 650 dedi. Ultrasona göre zaten 23+5 işe uyumluydu. Doktorunuz söylemedi mi bir şey? Haftasıyla uyumlu, normal vs diyor doktor yorum yapıyor kilo ve boyla alakalı.
Naz_01 fatmaklncc ne güzel canım maşallah 🥰 senin yerinde olsam doktorun iyi dediği şeyleri birde burdan sorma .belki olumsuz yazan olacak aa azmış gibi kilosu diye .bu sefer kafan karışacak aklın kalacak durduk yere üzülüceksin.