2pasam03 Kızlar 36 +4 uz ve iki gundur hurma yiyorum gunde 5 tane falan ve iki gundur yedikten sonra sırt ağrılarım basladi dogum ağrısı gibi bu arada 2.hamileliğim oradan biliyorum Sorum şu ki hurma sanci yaparmi
Kubrakuckk 2pasam03 Bende 36 yi bitirmek üzereyim Kudüs hurması yiyiyorum ama sevdiğim icin. Bir yerde doğumu kolaylaştırdigini okumuştum. Benimde bel ve karın ağrılarım oluyor doktoruma danıştım yalancı sancılar demişti ☺️
mjora 2pasam03 evet burda birçok başlıkta doğumu hızlandırmak için insanların hurma yediğini öğrendim. ben yediğimde de sancı yapmıştı erken doğumu tetiklediği için artık yemiyorum
2pasam03 Kubrakuckk ya bende sali günü gittim kontrole birseyim yoktu dun aldim yedim gece zor uyudum sabah kalktim yedim öğleye kadr agrim var dio aklima geldi acaba mi diye