Mrvsmt2502 Polyannaa123 geçmiş olsun canım. Ben muayeneleri zehra hanıma gideyim belki doğumu şehirde yaparım bilmiyorum orasını
Polyannaa123 Mrvsmt2502 ya da canım sancını evde çekip öyle gidersin direk dogumhaneye alırlar. Benim kaldigim yere hiç gitmemiş olursun. Doğumdan sonra alınan kısıma bebişinle gidersin. Hayırlısıyla evlatlarimizi vakti saati geldiğinde sağlıcakla alırız inşallah
Haticenur31 Ali Kemal belviranlıda Bahar Taş isimli doktora muayene olan varmı kızçelerim doktorlar hep degişmiş ona sıra bulabildim tedirğinim. 32 . Haftamdayım hangi hastanede dogum yapıcam kararsızım. Kimi şikayetçi kimi memnun 🤦🏻♀️
Halenur-42 Mrvsmt2502 yok ben Melike geyik bayman a gidiyordum 36 dan sonrasına randevu alamayanlara öncelik veriyordu
AlEs Polyannaa123 ben ona gidiyorum randevu bulursam Halime hanım ikisi de güzel ilgileniyorlar bilginiz olsun
Polyannaa123 AlEs teşekkür ederim randevum perşembe günü bakalım inşallah bende memnun kalırım. Benimde 1 gün sonra randevum olduğu için bugün açılan hiç bir randevuyu alamadım bakalım sonra kolayca randevu bulabiliriz insallah😊
AlEs Polyannaa123 perşembe günü bende sonuç göstermek için yeniden gidecem. Diğer haftalara randevu açıldığı an alacam tetikte bekliyorum 😂
bebegimin-kokusu21 Arkadaşlar şuan Mhrs’de Şehir Hastahanesi için randevu açık 5-6 doktora almak isteyenler acele edin.
dnzcnrb Mericimekannesi canım durumun varsa özeli bırakma şehir hastanesi çok sıkıntılı diyorlar suriyelilere öncelik varmış ben bilmiyorum tabi hiç gitmedim ama gidenler söyledi bir çok kişiden duydum
AlEs dnzcnrb öyle bişey yok yalan bence 7 aydır oraya gidiyorum kadın doğum bölümünde 5 tane bile Suriyeli olmuyor
Mericimekannesi dnzcnrb aynen bana da çok kişi dedi kimse onaylamiyor birkaç kişiden hariç çok madur olan varmiş o yüzden devam ediyorum özele
portakalcice Mericimekannesi Ne açıdan mağdur olmuşlar merak ettim ? Ben de özel mi şehir hastanesi mi gelip gidiyorum
portakalcice Halenur-42 sancı çekerken eşin yanında olması herkese uygulanan bir şey mi acaba ? Bir de sancı odanız size özel miydi..
Halenur-42 portakalcice sancı odası evet bana özeldi tek odalarda herkes tek başına eş konusunu İnan bilmiyorum çünkü kimseden duymadım eşimi içeriye aldılar diye