Spinal sezaryen oldum, diğer gün ayaktaydım, 5.gün bebeğimi slingle giymiş dışarılarda geziyordum😅 Hiç yatmadım. Geceleri yatıp kalkarken biraz zorlandım ama dediğiniz gibi bir acı yaşamadım. Sezaryen olup zor toparlanan arkadaşlarım da oldu, normal doğum sonrası kesi atıldığı için tuvalete gidemeyip, acıdan ağlayan arkadaşlarım da.. Doğum kişiye özeldir. Bence kafanızı bulandırmayın🌸