Burcuckmk Buse2a 34+4 te 2574 gramdi bayramdan sonra tekrar gidicem ama fazla kilo aliyor yemene dikkat et dedi doktor
Gulbaharklc 35+4 den bugün gittim doktora 2600 kilo bebeğim doğum kanalına girmiş doktorum iyi dedi kilosuna bakalim hayırlısı sizin ki kac kilo
Yenianne241 Gulbaharklc bebeğiniz haftada kaç gr alıyor acaba ben 33 hafta iken gittiğimde 2600 çıktı doğuma kadar 4 kiloyu geçer normal olmaz dedi korkuyorum normal doğum olmaz diye😣
Hey123 Bende bugun geldim muayeneden. 36+4 üm bebeğim 2675 gram mış. Gecen hafta da gitmiştim 35+4 de 2500 dü
Lalihhhh Hey123 36+0 da 2.560 gramdi benim bebeğim de , 1 haftada 150 gram almış , her bebeğin kilo alış hızı farklı demek ki
maviscik77 Yenianne241 bana da aynısını dedi şu an 3 e yaklaştık 36 dayız , normal zorlayabilir dedi 😔
Gulbaharklc Yenianne241 haftada 200 gr alıyor en son 32 de gitmiştim 2180 gramdı yemene içmene dikkat et kuzum benim bu aralar rahatsızlığım vardı çok besleyemedim bebeğimi
Mdnyldz maviscik77 kilosu gayet iyi iyi bakıyorsun bebeğe dedi. Doğum içinde 4kilodan sonra sezeryan yapıyoruz genelde ddi. Bakalım doğum haftasına var duruma göre yol izlenecek ama öncelik normal doğum olarak görünüyor şimdilik.
Ahsen007 34de 2700 dü 36-2 de gittim 3100 dedi doğana kadar 3500 3700 Olur dedi 17sınde kontrol var tekrar bakmaz artık 🤗