Kızlar selam
1 gün önce hafif kanamam olmuştu sonra doktorum progestan verdi kanamam durdu çok şükür 🙏🏻 ertesi gün doktora gittik bebeğim yüzüstü yatıyordu çok şaşırdım korktum da aynı zamanda. Kalp atışlarını dinledik ayaklarını falan hareket ettiriyordu. Doktor bu şekildede durabileceğini söyledi. Ama yinede bana garip geldi bu durumla karşılaşan var mı bebişler anne karnında yüzüstü yatar mı?🤔🤔