masallarin 20 li haftalarda bir ara kabuk oluşumu vardı 25 ten sonra mıydı hatırlamıyorum ama çok tedirgin olmuştum yara oldu diye sonra sürekli nemlendirdim geçti 1 haftaya dahada olmadı şuan göbek deliği gibi bi delik yok bende😂😂37 deyiz çok hafif bir çukur diyelim 😂😂