Kızlar bazen burası iyi ki var diyorum, mutlaka birileri birilerine dokunuyor yardım ediyor . Şimdi benim 33 haftadan beri erken doğum riskim 2 cm açılmam var 2 haftadır yatışla nidilat tedaviyle durduruyorlar ama kabızlık yüzünden çok rahatsızım asla çıkamıyorum ıkınınca damla damla cis gibi geliyor beslenemiyorum kayısı suyu sıvı beslenme bol su kabız yapacak hiç bişey yemiyorum geçen hafta lavman yapıldı anca öyle rahatladım 😅 napacagımı sasırdım çatlayacağım.