Ay kızlar bu sabah 5 te ağrıyla gittim ama gitmez olaydım kasaba girdim resmen çok üzüldün oradaki doğum yapan kadınlara hepsi bir oda içinde ve sezeryan yapan 2 kadın ağrı kesici diye yalvarıyordu orada herkese söyledim ağrı kesici istiyorlar diye tamam vericez dediler vermediler onu da geçtim normal doğum yapan bir kadın vardı kriz geçirdi ağrıdan kanaması durmadı buna rağmen gelip kadına bağırdılar ac gözünü ablacım seninle mi ugrasicaz bütün gün diye sonra kadını ayağa kaldırdılar o anı unutamicam ben herhalde her yer kan oldu bayıldı kadın benim ilk doğumum olacak böyle şeyler görünce çok stres yaptım 2 saat yatayım dedim rüyama girdi beynim cok dolu şuan pskolojik olarak çöktüm 1 saat içinde 😔Allah ım herkesin yardımıcısı olsun