Eliifff simgekock tabiki herkesin bir olmaz 👍😊bende normal doğumdan korkuyorum ama benimde normal görünüyor aslında en iyisi ve saglıklısı da normal doğum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inş.dua edelim hayırlısıyla hersey güzel olur💕😍
FeriDee Eliifff benimde bi engelim yok çatı müsait dedi bebeğin de zaten küçük dedi. Muayeneye kadar normal doğum istiyodum kendimi ona hazırlamıştım ama napacam bilmiyorm
Dimplesgirll 38 haftada yaptılar bumu çatı muaynesi dedim 39 da bi yaptılar bas bas bağırdım çatım müsayit olmasına rağmen çok ağrıdı çnkü bebek gelsin diye baya bir ileri soktu elini ama açıklık 1 cm miş kilosu olduğu için de sezeryane karar verildi