Seymik özel hastane de takipli doktorum 12 de kıza benzetiyorum dedi 16 da yüzde 80 kız dedi 17.haftanin sonuna doğru devlete gittim bı nasıl işleyiş bakmak için 1 dkka sağdan sola makinayla baktı cinsiyet erkek dedi 😂😂neeeh tüp bebek doktorum yüzde 80 kız dedi dedim bidaha bakıp 2 sn aaa evet evet kız dedi 🙄 zaten görür görmez dedim içimden eyvah bu doktor çaylak stajyer diye öyleydi de randevu aldığım Dr bayandı gittiğimde stajyer bı oğlan çocuğu çıktı 😂😂