busra1485 2368 bana bebeği olan bir tanıdığım bebek deterjanı alma kusmuk kaka lekesini falan çıkartmıyor dedi granül sabun tozları varmış ben onlardan aldım çok da memnunum hem uygun hem içeriği temiz
2368 busra1485 kalıntı bırakmıyor mu çamaşırda felan birde granüllerde yumuşatıcı kullanmak gerekiyor sanırım yumuşatıcıda kullanmak istemiyorum 😭
busra1485 busra1485 yoo ben o kadar yıkadım kalıntı bırakmadı aşırı koymazsan kalıntı olmaz bi de ben yumuşatıcı kullanmadım öyle sertleştirmedi sonuçta sabun tozu
Lili07 Arkadaşlar hem losyon hemde bebek yağı almak gerekir mi ? İkisinden sadece 1ni tercih etmek yetersiz olur mu?
2368 milena11 yumuşatıcı zararlı diye kullanmak istemiyorum açıkçası ama sıvı deterjanda yumuşatıcı gerekiyo mu ki
milena11 2368 ay valla o kadar güzel kokuyordu ki ben dayanamadım ama baktım alerjik bünyesi o zaman kullanmam. 😅 Aman pamuklara saramam ya azıcıktan bişe olmaz🙈
busra1485 2368 duru granül aldım ben dalin in de denedim o da güzeldi ama benim tercihim duru sabun tozu
2368 milena11 ahaha orası öyle ama zaten battaniyesiydi yeleğiydi felan mecbur kullanmak zorundayım yoksa keçe gibi olurlar 😅
Portakalgeliyor 2368 yumuşatıcı ciğerleri için çok kötü malasef :/ granul hiç bende topaklanmadı istersen su ile çözdür myle koy sirkeyi de yumuşatıcı kısmına döküyorum :)
Rolria 2368 Hmm deneyimlemek lazım ben köpük olanını aldım yüzüne elimle siper yapıp dökeceğim ama bilemedim yakarsa vücuduna kullanırım onu başka şampuan alırım. Deneyimli anneler en çok göz yakmayan ne marka önerdiler peki?
bebisini-bekliyor 2368 sampuan mustela aldım deterjan siveno aldım yumuşatıcı düşünmüyorum baktım hep parfümlüler. Kıyafetleri yıkadım sıveno ile yumuşatıcı kullanmadığım halde yumuşak çıktı memnun kaldım