Merhaba hanımlar 4 sene önce kızımda göğsüm çatlamıştı ama cok kötü olmultu 3 ay öyle emzirdim sonra iyileşemeyince bırakmak zorunda kaldım.Şimdi 26 haftalık hamileyim göğsümde hafif beyazlıklar var yani 4 sene önceki zedesi tekrar ortaya cıkacak gibi emzirmeden önce tedbirimi alayım diyorum varmı bi önerileriniz krem markaları falan ne kullanırsam emzirebilirim çocugumu