Nrggzr Merhaba hanımlar iki ay önce inofolic ve klomen kullandım ve halen inofolic kullanıyorum yumurtlama günümden beri kasık ağrılarım ve şişkinlik ,gaz ,kabızlık ve göğüs uçlarım çok ağrıyor sizce olmuşmudur🙄
Cagtanee74 Nrggzr aynenn bende öyleyim şuan şişkinlik ve kabız bel ağrısı 3gün geçti adetimden inşallah mutlu haberler alırızz😊😊🤲🏻
_Hayalim- Benimde öyle olmuştu doktora gittim hamile olduğumu öğrendim bu arada kullandığınız ilaçları doktorum bana vermişti kullanmadım ama yinede hamile kaldim
Nrggzr Mavi34 bir yıldır evliyim beş ay önce boş gebelik yaşadım kürtaj oldum çok istiyoruz inşallah olmuştur