Fatma6937 İlkinde 50cc içtim sınırı geçmişti tokluk şekerim bugünde 100cc ictim temiz geldi sonuçlarım bu ictigimin bı zarari oluyormu biraz sersemledim bulantım falan oldu bebek içinde bı zarari oluyormu yaptıran anneler varmı ?
ug_fa-3diplomalianne Fatma6937 hiç bi zararı yok canım aç karnına şekerli bişey içtiğin için bulantı yapıyo