Su123 kaç haftalık oluyorsunuz tam olarak ben şuan 38 haftaligim ve nst de sancım çıkmasına rağmen doktorum 3 hafta sonra diyor normal doğum olur diyorum sorun yok diyor sanki beleş yapacak gibi sinir oluyorum geçen de bayrama kadar kan görmek istemiyorum demişti bana