Merhaba arkadaşlar ,bayağ araştırdım ama bütçem de kısıtlı olduğu için bir türlü karar veremedim.Travel sistem istemiyorum.Tek elle taşıyıp hop diye cikabilecegim sağlam ve uygun fiyatlı bir baston Bebek Arabası tavsiyesi istiyorum sizden.İlk oğlum zaten en fazla iki yaşına kadar zar zor bindi arabasına Kraft almıştım.Hatta bir yaştan sonra pek binmesi bile diyebilirim.Onun için çok fazla bütçe ayırmak istemiyorum.