Benm doktorum ortalama kilodan fazla olucak dogum kilosu demisti sordugumda ama suan bu postta ve bu tarz postlarda goruyorum ki doktorumun dedigi dogru degil yani 29+6da gittigimde kilosu 1.450gr di haftasi benden az olanlarin bile daha fazla geldi bana onemli olan saglikli olmasi tabiki ama insan dogdugunda da kucucuk birseyin bakimi konusunda yetersiz kalabiliyor şahsen ben sirf bu yuzden kilolu dogurmayi istiyorum cunku ilk gebeligim ve yeni dogan bebek bakimini bilmiyorum cok kuvuk olursa giydiremem bile diye korkuyorum