Kaderakkes Kızlar 38+1 im pazartesi son kontrol var normal doğum bekliyorum ama el ve ayak ağrıları ve sislik artık beni cok zorluyor hic sancimda yok pazartesi gittiğimde doktorumla konuşup sezeryan günü isteyeceğim sizce hemen Verir mi günü
miraninannesi1 Kaderakkes Doktorunuzun sezaryen veya normal doğuma bakış açısı önemli burda bence Siz daha iyi bilirsiniz özelse gün verir ama devlette sanmıyorum vermiyorlar benmde ilk gebeliğimde+30 kilo sonucu çok fazla ödemim vardı penguen gibi yürüyordum 39+5 de sancı vs yoktu karında sertlesme vardı açıklık da vardı ama sezaryen oldum ben .
Jesca Kaderakkes özel hastaneye gidiyorsan eğer isteğe bağlı sezaryen olabilirsin doktorun da sezaryen günü verir
Kaderakkes miraninannesi1 özele gidiyorum bende 22 kilo aldım elimde ve ayagimda çok şişliğin var çok zorlaniyorum artık o yüzden bir an önce şu kızımı çıkarmak istiyorum 😂
miraninannesi1 Kaderakkes O zaman sana naçizane tavsiyem bekle canm biraz daha zamanın var sonuçta şişlik ödem gidecek emin ol doğum yapar yapar 10 kilo birden gitti bende tabi 6 ay sonra tekrar hamile kaldm o ayrı pişmanlığım kızımda sabretmedm normale girdik önce inat kızım bir türlü inmek bilmedi aşağıya mecbur sezaryen istedim ama zor ve ağrılı geçtiği için şimdiden ikinci doğumumu düşündükçe korkuyorm yine aynısı olacak diye bu ay sonuna benmde doğumum.