Aysegultkk Merhaba kızlar 🌸 Bugun doktor kontrolüm vardı 1 cm açıklığım varmış doktor yatış istedi ama ben evimde rahat bi şekilde ağrılarımı çekip en son doktora gitmek istedim bugun tam 38. Haftaya girdik önerilerileriniz varsa söyler misiniz 🌸
moms46 Aysegultkk canım doktorun yatış istediyse yatmalısın bence doktor gözetimi altında olman çok iyi olur diye düşünüyorum 🙏🏼
Aysegultkk moms46 devlet hastanesine gidiyorum ve orada sadece yürütüyorlar nstye bağlıyorlar sürekli yine açıklık bekleniyor evimde kekik çayımı içip kendimi dinlendiriyorum ağrılarım çok artarsa hemen giderim mesafe 10 dk felan 😊
Gamzeeakt Aysegultkk ### çok mantıklı davranmışsınız habire gelip açıklığınıza bakıcaklar daha çok stres olacaksınız en iyisi evde hareket edip sancıları güzel karşılamak
moms46 He yakınmış iyi o zaman canım sen kendini nasıl rahat ve iyi hissedeceksen öyle yap☺️ inşallah bebişini sağ Salim sağlıklı bir şekilde alırsın kucağına Rabbim şimdiden kolaylık versin 🌹
Aysegultkk moms46 Çok teşekkür ederim tüm hamileler bi avazda doğursun inşallah Allah hepimize yardım etsin💙
Kaderakkes 38+1 im bende nst de sancı felan çıkmıyor açıklık varmi yokmu bilmiyorum pazartesi son kontrol var senin var mis belirtisi felan oldumu açıklığın
Aysegultkk Kaderakkes ben duşta fark etmiştim birde bebek artık kasıklarımda daha çok gezmeye başlamıştı karnım aşağı ineli 3-4 gün olmuştu birde ben halı silmiştim ertesi günü de yerleri sildim açıklığı ondan sonra fark ettim
Aysegultkk Gamzeeakt ilk defa açıklık için muayene ettiler ve benim için aşırı can acıtıcıydı 1 saatte bi gelip bakacaklardı ve bence baktıkça açıklık biraz daha açılıyor olabilir en iyisi evde yavaş yavaş kendiliğinden olması tabii hastaneden sonra biraz daha ağrılarım arttı🤦🏻♀️
huzur- Iyi yapmışsınız eve dönmekle yürüyüş merdiven çıkma squat çömelme yapın bol bol 7 tane hurma yiyin inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız
Aysegultkk huzur- Allah razı olsun💙 hastaneden sonra o kadar halsizleştim ki merdiven dışında hiç birini yapamadım inşallah yarın hepsini yapacağım
Kaderakkes Aysegultkk duşta nasıl fark ettin canım açıklığı ya bende sürekli hareket halindeyim bebek oynadıkça vajinamda acayip batma oluyor karnimda oynadığı kadar kasiklarimdada oynuyor benimki bu gün 2 3 kez belimde ve kasiklarimda ağrı oldu acaba doğum yakinmi
Aysegultkk Bsra-kh doktoruma sordum aşırıya kaçmadıkça bi zararı olmadığını söyledi dinlendiriyor ağrıyı da aza indirgiyor tabi sizde doktorunuza sorun ona göre kullanın
Aysegultkk Kaderakkes bence bi doktora git kontrol etsinler en azından bilirsin ona göre hareket edersin ama seninliler de doğum belirtileri canım