Berfin44 Ebru_d 1 mayisda adet olmam gerekiyordu olmadim 4 gun gecti kan verdim 10.68 cikti dun kanamam oldu devam ediyor doktorum kimyasal dedi sıkıntı yok dedi corasprin ve diofol kullan dedi bidahaki auya kalirsin dedi canim
CansuDRY Berfin44 Zaten 4 gün gecikmeye göre değeriniz düşükmüş. Adet günü daha yüksekti ve siz düşüşe geçtiğinde öğrendiniz muhtemelen. Geçmiş olsun. En kısa zamanda kavuşursunuz inşallah bebişinize.🙏🏻
Berfin44 tazeaane daha once kimyasal yasadigim icin kanamayi biliyorum ve doktorumada anlattigim icin doktorum kimyasal dedi ilac verdi birdahaki aya kesin kmhamile kalirsin dedi