Bb1 merhaba.
Bb1 merhaba. Kanamanızın renginadet gibi mıydı acaba. Ben de 6 ile hamile olduğumu öğrendim silik çizgiydi ikinci. 1 gün sonra adet oldum normalde 5 gün süren 3 gün sürdü. En son adet bitimi de kahverengi lekeleme oldu. Tekrar doktora gitmedim salı gününe randevu aldım ama beta ya baktirmadim. Ama adet oldum yani resmen. O yüzden şu an yorumunuzu okuyunca acaba dedim