Fundyyyy Merhabalar anneler 35 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksiyon var ve geçmiyor bu bebeğe zarar verir mi bilginiz yaşayanınız var mı acaba ?
Leylaalin Fundyyyy Benim de var geçmiyor elma sirkesi ile temizleme yapıyorum sabahları 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı sirke koyuyorum içiyorum bi tik hafifledi gibi
Elif5361 Fundyyyy bende 26 Haftalığım benimde enfeksiyon ve idrarda kan gözüktü ben anlamıyorum görünürde birşey yok ama tahlilde çıkıyor ve geçmiyor hormonlar aldı başını gitti 🤷🏻♀️
baharko7 Fundyyyy gebelik süresince bazı anneler de bu durum oluyor merak etme bebeğe sıkıntı yaratmaz. Bende doğuma gidene kadar hem enfeksiyon hemde mantar vardı.
eylusko hayır korkma çok çok çok zor bebeğe ulaşması. benim de gebeliğin basından beri mantar ve enfeksiyon geçmiyor
Fundyyyy eylusko ilk hamileliğim bi de o yüzden bu kadar endişem sanırım inşallah hiç bişi olmaz rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Trkncm Merhaba, bugün bende de enfeksiyon çıktı. Antibiyotik verdiler açıkcası kullanmak konusunda tedirginim😕 siz de kullandınız mı?
Fundyyyy Trkncm ben kullandım bi sıkıntı olmadı ama yine de ben de kullanma taraftarı değildim açıkçası ama mecbur kaldım
Fundyyyy Trkncm kullandım ben bişi olmaz inşallah ama bişi olsa doktor vermez sanırım diye düşünüyorum o yüzden içtim valla
Gamzemirenver Elif5361 Peki bu durumun bebeğe etkisi neymiş bir kere bende de oldu ama geçti sadece bir kere geldi Kan.
Mother__25 Benimde 10 haftalık enfeksiyon cikti idrarimda hap verdi ama çok buyuk mideni bulandiriyo yutamiyorum bol su icmeye çalışıyorum
serenty_123 Banada doktorum munorol ve gyno lomexin fitil yazdı kullanıyorum agrım sizim yanmam yok ama kasık agrım var
nidaakyol14 baharko7 mantar enfeksiyonunda normal doğum mu yaptınız benimde mantar enfeksiyonum var başından beri hamileliğimin son haftaları
baharko7 Fundyyyy nidaakyol14 sezeryan oldu benim ki doğumdan sonra tedavisini görünce kısa sürede geçti endişe edecek bir şey yok
baharko7 İlk bebeğim normal oldu ikincisi sezeryan oldu. İkisinde de aynı sıkıntı oldu malesef enfeksiyon ve mantar. Bebeğe sıkıntı olmaz dediğim gibi bebeği kaplayan zar ona bulaşmasını engeller normal doğum da yapsanız fark etmez.