Hanımlar 25+3 oldum. Bu gün şeker yüklemesi yapıldı ve yüksek çıktı doktor endokrin bölümüne yönlendirdi. O da çok yüksek değil ama troit biraz yüksek, Şeker de yüksek dedi diyetisyene yönlendirdi. 10 gün kadar takip edelim şekerini diye şeker ölçüm cihazı yazdı. Var mı benim gibi olup da doğum yapanlar ? Düşünebildiniz mi şekerinizi yada doğum da sıkıntı yaşadınız mı ? Alalım fikirleri tecrübeleri 🥺 bebeğe sıkıntı olmaz dedi doktor ama bir tık korkmadım değil